Vanliga frågor
Vi har nogranna rutiner i vår verksamhet kring hygien och städrutiner. Våra chaufförer säkerställer god handhygien och vi har dessutom utökat våra städrutiner i leveransbilar.

För närvarande erbjuder vi hemleverans till Stockholm län frutom följande kommuner: Nortälje, Södertjälje, Vaxholm, Ekerö, Nykvarn, Nynäshamn och Värmdö.

Meddela oss här för att visa ditt intresse.

Stockholm län: 11:00 – 14:00 | 17:00 – 20:00

Beställ innan  15.00 och din beställning kommer att levereras samma dag.

Bara 1 timme efter att du har slutfört ditt köp. Ring oss så ordnar vi ett nytt leveranstid.

Vi ansvarar inte för om leverans uteblir på grund av att ingen är hemma.Returnerade ordrar debiteras.

Om du har sparat ditt mobilnummer på ”Mitt konto” eller angivit ett mobilnummer i kassan då vid leveransdagen får du ett preliminärt besked via SMS när vi beräknar vara hos dig.

Du betalar din order i kassan med det betalningsmedel du väljer. Du kan välja att betala med kort, Swish eller Paypal. All betalningsinformation är krypterad och hanteras av vår betalningsleverantörer.

Vi erbjuder dig möjligheten att returnera pantburkar och pantflaskor. Ersättningen för panten skänker vi till Rädda Barnen. Det går bra att sända tillbaka pant med chauffören.

Mejla oss på reklamation@bestmat.se Ange Ordernummer (hitta dit ordernummer här) Förklara vad vill du reklamera, skriv utförligt och bifoga en bild så underlättar du för oss när vi granskar din reklamation.

Vi på Bestmat Transport Sverige AB. tar ansvar för varor som har skadats eller kommer bort i transporten.
Upptäcker du att varan är skadad i transporten så kontakta vår kundservice inom 24 timmar.

Mejla oss på reklamation@bestmat.se

Ange Ordernummer (hitta dit ordernummer här)

Högst upp till höger på sidan hittar du knappen för att logga in. Du loggar in med hjälp av ditt E-post och lösenord som du valde när du registrerade dig för första gången. Om du saknar lösenordet kan du återställa det här.

Logga in med ditt nuvarande lösenord och klicka därefter på Konto ikonen  som står högst upp i höger hörn. Välj ”Mitt konto” i menyn sedan välj Kontouppgifter så hittar du fältet för att ändra lösenord.